Reklamační podmínky


REKLAMACE ZBOŽÍ PŘI PŘEVZETÍ ZÁSILKY

Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci.
V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
V případě, že na tuto skutečnost nebude upozorněno a kupující nesepíše s přepravcem reklamační protokol, nenese naše společnost žádnou odpovědnost.



REKLAMACE ZBOŽÍ PO PŘEVZETÍ ZÁSILKY

Sice vyjímečně, ale občas se u každého přepravce stane, že vlivem špatné přepravy dojde k poškození zásilky i když při prevzetí není toto poškození patrné.
I když za přepravu neručíme a reklamační řízení by každý zákazník měl s přepravní společností vést sám, uděláme vše proto aby případný problém byl vyřešen ku spokojenosti obou stran.
Při řešení reklamace přepravy se budeme snažit být jakkoliv nápomocní a dodáme přepravci veškeré potřebné doklady.
Ze strany kupujícího je ale vždy zapotřebí - aby přepravní společnosti dodal fotodokumentaci, která dosvědčí zjevné poškození zásilky.


ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY DO 14TI DNŮ

Dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze odstoupit od kupní smlouvy při dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu.
Toto ustanovení se týká veškerých topných obrazů, neboť každý je vyráběn na zákazku přímo na míru každému zákazníkovi.

Odstoupit od smlouvy je ale možné u bílých topných panelů, neboť ty nejsou jakkoliv upravovány eventuálně pro každého zákazníka zvlášť.
V tomto případě je pak kupující povinen seznámit do 14ti dnů prodávajícího se zájmem odstoupit od kupní smlouvy.
Následně pak zaslat produkt, kterého se odstoupení od smlouvy týká na adresu sídla společnosti prodávajícího - POZOR! NIKDY NE NA DOBÍRKU!
Zaslané zásilky na dobírku nebudou přijaty.

Teprve po kontrole prodávajícího, zda-li produkt je v původním stavu v kterém byl prodán - dochází k navrácení peněz na účet kupujícího.